Tråd: Te
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-11, 13:30   #11
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Te

Opprinnelig lagt inn av Lilje, her.

Takk for tips! Denne skal jeg se etter. "157cm" sier at det er flere av Gun Power te'er, hvilken er best?

Altså, Gunpowder er en type grønn te (øh, sånn som at appelsin er en type sitrusfrukt). Du får nok kjøpt den i mange varierende kvaliteter og prisklasser, jeg har kjøpt Gunpowder både som teposer på innvandrerbutikk og i løsvekt på "fancy" te-butikk.

Opprinnelig lagt inn av Lilje, her.

Den heter bare hvit te?? Må notere meg dette så jeg ikke drikker de da..

Merk at advarselen gjelder Lipton og Twinings sine varianter, da. Det finnes et mylder av hvit te der ute som ikke nødvendigvis er forhånds-søtet. Silver Moon er en av mine favoritter.

Man kan bli skeptisk av å se at teblandingen inneholder feks bær og frukt, men man skal jo ikke spise teposen.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat