|
Sv: En ting jeg lurer på ift rødt kjøtt/lite fiber.
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Plastbox! Hva er greia med å lage dårlig diskusjonsmiljø? Det er ingen som direkte motsetter seg det du sier, som faktisk er sant, men det går an å møte ganske nøytrale/vennlige responser på noe annet enn en surmaget måte. Jeg tror du er den eneste som anser Tøsas respons som noe i nærheten av hersketeknikk, uansett hva Wikipedia måtte si om saken.
Du er en utrolig kunnskapsrik fyr, bruk det på en bra måte, i stedet for å kjøre en sånn ovenfra-og-ned holdning. Det er ikke alle som sitter inne med så mye kunnskap om det fysiologiske ved lavkarbo som du gjør, prøv å tenk litt utenfor det i stedet for anta at alle andre bør vite like mye som du gjør, for du har jo faktisk mye å lære mange, men det finnes hyggeligere måter å gjøre det på.
Mod.
Joda, ser den og tar det til meg. Tøsa, beklager om svarene mine blir litt harske og sure. Det er i hovedsak omtanke, for som Photobscura sier sitter jeg på litt kunnskap om dette med ernæring og slikt, som gjør at jeg blir irritert når noen "mener" at et gitt kosthold eller opplegg er bra når jeg vet det er skadelig for veldig mange og uansett hvordan du vrir på det, langt i fra optimalt for noen.
Ikke meningen å være ufin, ser bare at folk holder seg til fakta når vi tross alt snakker om menneskers helse, velvære og selvfølelse/selvbilde. 
|