|
Sv: Raksjoner på arbeidsplassen på dietten?
Slapp av og ikke bry deg om blikk eller at maten din muligens er blitt en snakkis. Det går over! Og etterhvert som de ser resultatene, så vil de måtte revurdere sine egne meninger.
Ta det som noe positivt at de snakker, da lærer de (forhåpentligvis) noe om lavkarbo og det blir et aktuellt tema.
Jeg er såpass gammel at jeg husker de første på arbeidsplassen som hadde med seg en salatboks (Grete Roede o.l.) i stedet for de obligatoriske brødskivene. DE fikk høre det! Og det var ikke at folk var så nyskjerrige, det var erting pga "kaninforet" de knasket i seg. Og det var ingen som misunte de den boksen med salat!
Sånn sett er vi jo kjempeheldige, for de fleste sitter jo og sikler etter lavkarbomatpakker
Når jeg har med meg rester av Afghansk gryte og det lukter himmelsk i hele lunchrommet, så er det ingen som synes at det er synd på meg som ikke spiser brød, tvert om.
Jeg opplever at de fleste er nyskjerrige og jeg forteller, men prøver å ikke "misjonere". Jeg er heller ikke den første lavkarberen på arbeidsplassen, så de fleste vet litt om dette.
|