|
Sv: Den store felles ED-tråden
eurojente: hehehe de kakaoene ga jeg opp ganske kjapt. men det ar mange som liker de tror jeg. kanskje det er mulig å lage en slags mokka? blande med varm melk og kaffe? Greit til frokost sikkert? Jeg har et begrenset antall produkter jeg liker. Viktig å finne de man liker ganske godt, og ha nok av de, så er man "safe" om man skal prøve noe nytt. Har du kjøpt startpakken? Barer og kjeks og brownie er vel en gjenganger for de fleste ihvertfall. Gratulerer med å ha startet. Tøffe er det vi er!!
Grotingeling: Kos deg så masse!!!! Slapp av, og OM du skulle skli litt av, ikke la det ødelegge 
Monica: saltflak??? bruker vanlig blå jozo jeg. tenkte den var billig og grei? Håper du mener det ble store mengder kos, bare ikke iform av sukkerkos? Du har ihvertfall vært KJEMPEFLNK 
Min helg har bestått av jobb på lørdag, og så innflyttingsfest hos en kompis. Hadde sååå lyst på vin hele kvelden, men jeg holdt meg til et par små smaksprøver. Og det lønte seg, idag var vekten på 86,8! Idag har dagen gått med på å gjøre halvparten av det som var planlagt. Men jeg ble også med en venninne på visninger, og det var jo egentlig ikke med i planen. Såh imorgen er det 8 timer matte, for meg er dette mye

|