Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 23:35   #4
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: ED-historier??

Hei og velkommen!

Så flott at du har bestemt deg for å endre livsstil og trives i bikini

Jeg startet i september 2010, har holdt på i litt over 16 uker og gått ned snart 15 kilo. det går fryktelig i rykk og napp. Det er lett å føle at det ikke funker, men ikke gi opp, plutselig raser det av igjen!!!!!

Jeg har aldri vært en jojo slanker, men alltid vært kraftig...etter 2 barn og lite trening (...bekkenløsning...) ble jeg ennå litt større. Har egentlig vært helt oppe i 97 kilo. Men klarte å gå ned noen før jeg startet ED. Så jeg skal nå ned til sammen 24,6 kg.
Det har gått veldig fint! Jeg har vært så klar og gira at de første månedene gikk veldig greit. Hadde ikke en stor utskeielse før rett etter jul....men det kommer! Alle har det litt forskjellig. men i forhold til før blir det mye mindre og det er å hente seg inn i gjen så fort som mulig. ikke la dagene gå..... Men når vi er slanke handler det om å spise sunt, de gangene man ikke gjør det så henter man seg inn igjen fort etterpå. Før gav jeg opp meg selv og gav opp i fler måneder! Det er over nå.

Med ED tvinges man inn i passe måltider, spiser mye mer grønnsaker og sakte bringes inn i et sunt lavkarbo kosthold. Bonusene er mange. Masse små ting hele tiden med kroppen som endrer seg og føles bedre. Ting som har plaget en blir borte...bare gled deg!

Jeg laget masse grønnsaker i wok, med litt buljong vann og masse karri. Det var min favoritt! Håper du får til noe som smaker godt for deg.

På posene til omelett står det at du kan tilsette litt skinke, cottage cheese eller ost. Varier så godt som mulig men vær nøkteren i fase 1. Lønnen er stor. jeg gikk ned litt over 8 kilo!
Nå har jeg gått ned 3 str. i klær og det er helt fantastisk. Jeg har 10 kilo igjen, jeg føler meg heller ikke i mål. Har fortsatt litt valker og for mye både her og der, men jammen nærmer jeg meg.....

Lykke til! Kom å skravle på Felles-ED tråden.... der er det masse oppmuntring og et sted man kan lette på trykket