|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av Marhus, her.
I morgen har jeg gått på ketolyse kuren i en uke, jeg klarte ikke å holde meg unna vekten i stad fordi jeg var så spent, og da hadde jeg ikke gått ned en eneste kilo! Hadde faktisk gått OPP 1 kilo?! Jeg har tissa på stix og den har vist utslag (den ble litt lilla, men vet jeg drikker litt for lite vann) Så det betyr jo at jeg er ketose? Det er kjempe umotiverende, men fikk mensen i går, så kan ha noe å gjøre med det? Har gått på ketolyse før og da har jeg mista 2 kilo på 2 2-3 dager også, og nå? NADA men men, får holde meg i skinnet litt til å håpe på forandringer! Det trenger jeg!
jeg venter ogsåå på mensen, å gikk opp denne uken uisst om det er derfor eller andre ting, men jeg har ihvertfall ikke kommet meg ned igjen, å mensen er ikke kommet enda, så da går jeg kanskje enda mer opp, men jeg håper det går ned igjen etterpå da, så gleeeed deg til uken etter mensen du så kanskje du har gått ned endel da 
Det skal ihvertfall jeg glede meg til, var noen som sa det at vi kan hold epå mer vann eller noe rundt mensen, å at vi kunne gå opp 1-2 kg, så tror nok det ordner seg etterpå, gleder meg til å se tallene dine da 

|