Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 22:24   #851
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Søndag kveld - endelig!!!!
Har ryddet, vasket, brettet klær og er endelig ajour med husarbeidet
Dessverre har jeg ikke vært like flink med dietten, spesielt i dag - har nok blitt noen mandler og litt sukkerfri sjokolade (merker det på en romlende mage....)
Men nå er jeg klar for kjærestetur!!
Har pakket penkjolen jeg kjøpte til jul (som faktisk begynner å bli for stor) og skal nå bare finne fram ED-kjeks til frokost og mellommåltider så er jeg klar til avgang
Skal bli deilig med noen fri-dager, så får jeg bare gå litt ekstra inn for å holde meg unna alle fristelsene ombord - taxfri er farlig det

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat