Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 20:00   #15
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Liker ikke grønnsaker ...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Skjønner ikke helt konseptet med å "ikke like grønnsaker". Det finnes jo tuuusen forskjellige og alle smaker om kanskje ikke VELDIG forskjellig, så hvertfall litt.
Ikke har alle grønnsaker lik konsistens heller. Og som noen sier, det finnes jo mange forskjellige måter å tilberede èn grønnsak på.

Menmen. Er vel ikke meninga man skal skjønne alt her i verden.

Jupp. Ta f.eks rosenkål. Det smaker rett og slett pyton om du bare koker den i vann og salt. Jeg har nylig oppdaget at stekt rosenkål, gjerne surra med løk og pepper smaker fortreffelig. Det har faktisk seilet opp som min favorittgrønnsak fra å være en hate-grønnsak. Man må nok gi ting en sjanse til før man legger det helt på hylla.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat