Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 19:43   #1853
Val
Gjest

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei Hei jenter Husker dere meg?

Jeg har lest litt frem og tilbake her, ser ut som om det er noen som har gått ned mye og noen som synes det er litt vanskelig. Får bare håpe at alle finner det som er riktig for dem før eller siden. Helst før selvfølgelig

Jeg har vurdert å begynne på ketolyse igjen etter endel vektøkning. Jeg hadde jo første "runde" i februar i fjor, men etter 2 måneder uten noe vekttap så ga jeg opp. I sommer gikk jeg ned til 74 kilo ved rett og slett å spise lite og ble veldig fin og fornøyd, men så nå har jeg lagt på meg til 84 Så tenker på å starte igjen med ketolyse, men være strengere denne gangen. Jeg vet jeg feila i fjor med å f. eks at jeg ikke klarte å kutte ut søtningserstatning. Grunnen til at jeg ikke har bestemt meg for det helt sikkert er egentlig bare fordi jeg er redd det skal gå motsatt vei. Jeg prøvde nemmelig litt høyfett og lavkarbo i høst, men la på meg to kilo. Men jeg skjønner at det var bare fordi jeg introduserte for mye fett men tok bort for lite karber.

Så hvis jeg bestemmer meg i løpet av de neste dagene med å begynne igjen så blir det noen endringer fra sist gang, som jeg håper kan gi meg det resultatet jeg ønsker. Jeg har i det siste fått betydelig lavere selvtillitt enn jeg har hatt før så nå trenger jeg dette mer enn noen gang...

Men hvertfall, nok om meg...Er det noen her som har funnet et nivå de er fornøyd med, og begynnt å stabilisere vekta eller er alle fremdeles på "slankern"?

klem fra Val

Svar med sitat