Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 17:12   #5
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Men det er jo søren meg ikke enkelt heller! Kjenner ei som har gått ned en del i vekt og det hendte jeg kommenterte at hun er så flink med maten og slike ting uten direkte å kommentere vekta. Så var det en annen som kommenterte at hun hadde gått ned så mye og fikk til svar at hun ikke ville at noen skulle snakke om det for da fikk hun sånn prestasjonsangst og ble redd for å gå opp i vekt igjen. Med det i minnet sa jeg ikke noe mer om saken.

En tid senere kommenterte en tredje at hun hadde gått bed så mye og jeg slengte på en liten kommentar om at "Ja, XX er så flink med både mat og trening at!" og da var svaret:"Men hvorfor har du ikke sagt det før?" Jeg så forbauset på henne:"Men du sa jo til YY at du ikke vil ha kommentarer på det!" *sukk*

Er det rart jeg ikke tør åpne kjeften og si et kløya ord om noens vektnedgang? Det blir jo tatt feil opp uansett. I tillegg til at jeg ofte ikke ser at en eller annen har gått ned i vekt, det være seg både 5 og 10 kg, jeg er ekstremt utakknemlig å være i nærheten av om man håper på slike komplementer.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat