Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 16:54   #86
Midnight Choir
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Midnight Choir er ny på veien

Sv: Desember/januarstarternes veietråd

Opprinnelig lagt inn av trude.lutt, her.

Falt helt av, pms og alt for mye å gjøre på jobb og privat..... Blir samtidig sur på meg selv, at jeg aldri lærer. Blir deppa og får vondt i kroppen av "vanlig" carbmat.... Nei nå er jeg sur.... sikkelig søndagssur!

Hei,kjære deg! Dette kommer til å gå bra, og energi brukt på å deppe er waste . Jeg har kjøpt inn massevis av pakker med fårepølse fra Rema1000 som jeg har i veska sammen med en "dæsj" baconscor som jeg gumler på. Det hjelper på når det er mest hektisk både på jobb og hjemme, synes jeg. Og så har jeg begynt med kremfløte i kaffen. Fikk sjokk da jeg etter 2 uker skulle prøve Pepsi Max,for jeg har jo ikke hatt søtinntak. Det smakte sirup!! Æsj!! Det samme skjedde ifht Lite-øl. Så her har jeg kjøpt inn mange forskjellige Farristyper og synes det smaker himmelsk! Og så, etter at jeg la fra meg det verste stresset ifht veiing og det å ta stix hele tiden for å være siiiiikkkker på å være i ketose, ja da ble ketosen veldig mye mer stabil. Har ikke falt ut på flere dager etter at jeg begynte å konsekvent kun teste minst 2 timer etter siste måltid om kvelden. Så om dagen elsker jeg rosa... Jeg VET at karbomåltider gjør meg vondt, så det er uansett ikke aktuelt å skifte helt om noen gang. Kollegaer sier jeg ser SÅ fresh ut og at jeg ligner på "sunnheten" sjøl. Hvem skulle trodd det etter å ha sett hva jeg gafler i meg om dagen...? Hahahahaha Og jeg føler meg faktisk både flottere og penere enn på mange år, hvis det er lov å si... Jeg har å lenge tenkt at jeg ser dødssliten og trøtt ut, og at sminken renner av ila formiddagen, men nå kjenner jeg at jeg har fått tilbake fargen i ansiktet og dermed er jeg også veldig mye mer fornøyd med meg selv. Så får vekta komme etterhvert. Stå på!! Stor klem

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat