Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 16:36   #457
Bollemor
Medlem

Bollemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 38
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hei hei i går var jeg på julebord/nyttårsbord med jobben. Det var blåtur, som endte opp med først rebus, før vi tok turen vidre til SPENST treningstudio.. der det va leid en instruktør til å ha time med oss. Ble zumba i en time. Etter treninga så var det å pynte seg og hive på ytterklær, for ute så skulle vi på kanefart, som endte hjem til sjefen
Der ble vi servert spekkemat, bær- is - sjokolade kake, og masse alkohol. For min del så ble det ikke så mye alkohol, jeg hadde jo på forhånd bestemt meg for ikke falle ut av ketose. Men det må jeg ærlig innrøme at jeg gjor Da vi startet juleborde.. så ble vi servert piroger, og rusbrus. Men sjefen hadde meg spekkemat til meg, jeg drakk vann først. Og ville det.. Men ble på et sett vis litt pressa til å ta en rusbrus jeg også.. så jeg drakk 1 rusbrus med 11 karb per dl!!!, for å ikke sitte der å være kjip:S Resten av kvelden ble det vann til maten (spiste ikke potet og slikt som er fy) , jeg tok litt bær til desser.. men droppa isen og kaka. Etter maten ble vi servert drinker.. og der ble det nokk 2-3 drinkere med bacardi razz (fyyyyyy) og cola zero. Men uff..er så vanskelig i slike situasjoner, hva skal man gjøre da??? sitte der med kun vann? jaja.. blir lenge til neste gang værtfall. Håper på at den ene rusbrusen og de drinken ikke ødelegger for my for veiedag i morgen, og at jeg kommer meg fort inn i ketose igjen

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat