Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 16:14   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

En kollega av meg sa nå at jeg var tynn nok og ikke burde gå mer ned i vekt.

Jeg er 162 cm høy og veier 84 kilo.

Hva er det som gjør at folk sier sånn?

Det høres ut som om vedkommende prøvde å gi deg et kompliment. Folk har rare måter å uttrykke seg på av og til, og det er ikke så lett for utenforstående å sette seg inn i at feks dette med overvekt er mye mer komplekst for den som sliter med det enn bare om man ser ok ut eller ikke i noens øyne. Jeg mener, folk tenker ikke sånn, jeg er rimelig sikker på at folk bare tenker "Jeg synes du er fin", punktum.

I jula snakket et familiemedlem med meg om hvorvidt jeg kunne være interessert i varmtvannssvømming og sånt, og tilføyde "Ja, for du har jo ikke noe å være flau for nå". Jeg må innrømme at det svidde litt umiddelbart - siden det indikerer en oppfatning av meg som både innebærer at jeg hadde noe å være flau for før, og at jeg er en sånn som ville latt sjenanse hindre meg fra å gjøre noe - men, man må bare trekke pusten, og innse at det er ikke sånn ment. Folk har ikke alltid så god kobling mellom hva de sier og hva de mener. Alt i alt så var det ment som et kompliment, og da er det bare det jeg velger å ta med meg videre.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat