hei! Håper også du blir med i den store ed-tråden. masse støtte å finne Jeg begynte på ED i slutten av oktober i fjor, og hadde 30 dager fase 1. da gikk jeg ned ti kilo, noe jeg tror er veldig mye. Jeg hadde tre avvik fra dette, to planlagte og en uplanlagt. En dag spiste jeg tapas og drakk noen glass rødvin (alt lavkarbo), en dag (bursdag) spiste jeg sushi (uten ris) og drakk et galss vin, og en dag var jeg på fest og plutselig var den ene hvitvinsflasken til venninnen min borte (så susete har jeg ikke blitt av en flaske vin på en stund). Tross dette gikk jeg altså ned ti kilo i fase en. I overgangen til fase to ble det litt vannskelig synes jeg. holdt på i to uker men holdt meg nesten aldri til opplegget 100% (lot ost her, litt ekstra kjøtt der) og da jeg dro på jentetur falt jeg helt av. Har hele tiden spist lavkarbo, og holdt meg nesten stabil på vekten frem til nå. På tirsdag begynte jeg på fase en igjen. To uker med det og så 30 dager med fase to og så skal jeg møte legen igjen. =) Lykke til! Og gratulerer med fantastisk resultat så langt