Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 12:25   #10
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Sv: Fenalår og spekemat, lavkarbo?

Halloen igjen.
Joda, jeg vet det der med trening og at jeg ikke trenger karber. Har vært på ketolyse før, og da var jeg seig som bare det. Men, da jeg skreve innlegget over var det første instruktørtimen etter jul og min første uke på lavkarbo, så jeg kjente at skulle jeg holde ut, så måtte jeg ha mer drivstoff. Utrolig kjedelig å være instruktør og ikke greie å prate i miken.
Hadde ny time på fredag, og da gikk det litt bedre. La innpå en god neve med nøtter rett før trening, og det holdt i ca 40 min, så det går fremover. Måtte slippe bra opp på vekta de siste 20 min, og det ble mindre prat kjente jeg, men det går fremover.
Kaillen var akkurat innom her å lurte på om vi skulle dra på skitur, vel...jeg kjenner at jeg slettes ikke har lyst. Men, siden jeg tok litt "lørdagsfri" i går og spiste karber, og jeg VEt at jeg skal ha TRE instruktør timer på spinningsykkelen i uka som kommer, så burde jeg sikkert blitt med. Men, da må jeg ned i kjelleren en tur for å hente frem noe fra lageret tror jeg. Viljestyrke, pågangsmot, energi osv Pokker, der begynte det f... meg å regne å, NEI!!!!!! Akkurat som om jeg trengte det akkurat nå når jeg holdt på å jobbe intens med underbevisstheten min her. Dritt.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat