Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-05, 23:27   #23
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Regjeringen må jo få en FLOM av klager... Vi må gjøre noe! Nordmenn generelt er dårlige til å protestere aktivt. Underskriftlister?

Synes vi skal prøve å fikse noe sånt... Noen som er flinke til å fikse slikt, evt vet hvordan vi bør gå frem og hvem man skal klage til?

Det er jo Stortinget som er lovgivende myndighet. Det er sannsynligvis dem vi skal henvende oss til. Prøvde å finne ut hvordan man finner sin representant, evt hvilken komité som har med dette å gjøre, men er litt for sliten i kveld til å orke... Skal kikke litt mer på det i morgen.

Stortinget har jo sommerferie nå, forresten Noe så udemokratisk som dette har jeg ikke hørt om på lenge... Og på toppen av det hele skjer det midt i sommerferien hvor alt står stille...

Men jeg synes vi må prøve for det. Dette er for drøyt. Hmmm... tenke....

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat