Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 00:32   #2
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: ED-historier??

Hei og velkommen på forumet frk Buble - og gratulere med et fantastisk resultat etter 2 uker

Ja - noen av produktene kan være direkte usmaklige, men vi har alle funnet noen vi enten liker eller i alle fall greier å leve med.
Krydder er vår beste venn, og ikke glem salt!
Dessuten endrer faktisk smaken seg etter hvert, og produkter du kanskje ikke liker nå kan bli helt ok etter noen uker
Grønnsaker spiser jeg 2 ganger pr dag, men mengden varierer veldig.
Lager ofte grønnsakssuppe som jeg spiser ved siden av ED-produktene, ellers går det mye i salat, agurk og paprika....

Når begynte jeg ja.... jo første gang var i 2005, men måtte velge mellom tannbehandling og ED i 2006 og da ble det tannbehandling (må jo nesten ha tenner liksom ).
Gikk da ned 25kg, men de kom tilbake pga at jeg måtte holde meg til myk mat i de 2,5 årene jeg gikk til tannlegen.
Så i februar 2009 var det ny oppstart, og har holdt det gående siden da - kun med et lite opphold i fjor sommer.

I fase 1 (i februar/mars 2009) gikk jeg ned 9 kg. Hadde også en runde med fase 1 i fjor, da gikk jeg ned 5kg - i denne runden med fase 1 har jeg 3kg som mål

Sprekk???!!! Ja da, det har jeg hatt - flere!
De ødelegger kun i øyeblikket så lenge du ikke lar det hele gli ut fullstendig.
For meg er det viktig å ta en dag av gangen, og skulle jeg sprekke en dag så har jeg som mål å komme meg tilbake på ED umiddelbart.

Vi er forøvrig en liten gjeng her inne som følger ED, og vi har også en felles tråd som vi stort sett poster i http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37530
Håper du finner deg tilrette sammen med oss

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat