Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 00:10   #1
~Buble~
Juniormedlem

~Buble~ sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo-traktene
~Buble~ er på en erverdig vei
Red face

ED-historier??

Må bare få starte med å si; for et herlig forum med mange flotte mennesker.
Har brukt et par dager på å pløye igjennom tråder her, og finner god trøst og motivasjon av å lese om de erfaringer dere har gjort dere rundt ED.

Sliter litt med å holde meg kort, men litt om meg: 31 år. Skal ned tilsvarende kilo - helst litt mer. Begynte på ED fase 1 - mandag 3. januar 2011. Skal gå på fase 1 i 30 dager og spise 6 måltider. Gikk ned 4,8 kilo første uken, vel og bra, men tror noe av grunnen er fordi jeg slet voldsomt med å få i meg produktene. Synes rett og slett de smakte fryktelig.
Fikk nye produkter nå sist mandag, og klarer ihvertfall å spise, men ser at jeg slurver en del....dvs spiser litt "mat" som rent kyllingkjøtt og skinke osv. Er ikke spes glad i grønnsaker, så har store utfordringer der
Resultat: etter en sniktitt på vekta - minimalt med nedgang denne uken - kanske 200 gram. Trøster meg litt med at det kan komme av at jeg gikk så voldsomt ned første uken + at jeg ikke spiste nok og kroppen derved har streiket litt.... Totalt sett er vel 5 kilo ok de to første ukene? Eller?

SÅ, til poenget (Sa jo at jeg har problemer med å holde meg kort ). Hvordan er deres ED historie???? Alle har jo knall resultater:

1. Når begynte du?
2. Hvor mye gikk du ned i fase 1? For dere som begynte direkte i fase 2 - hvor stor vektnedgang?
3. "Sprakk" dere noen gang under noen av fasene......(prøver å finne livbøyer her på at jeg ikke har ødelagt alt nå under fase 1)

Hilsen frøken Buble

~Buble~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert.... Svar med sitat