Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-11, 23:32   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fikk lavt blodsukker

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

ok, så for å redde meg så kan jeg spise grønnsaker?

Jeg har pleid å få lavt blodsukker før også når jeg ikke har spist på lenge, da blir jeg helt skjelven i kroppen, men ikke så uvell som i dag. Da har jeg pleid å spise en sjokolade, og det har kommet seg,. men det er liksom ikke noe alternativ lenger, hehe.

Savner det å kunne ha noe i vesken som jeg kan tygge i meg, hadde alltid slike Nutrilett bar, eller Eat natural bar eller en sjokolade med meg før, sånn i tilfelle jeg ble sulten eller blodsukkeret ble lavt. merker det jo ved at jeg begynner å skjelve veldig på hendene. Men jeg behøver ikke alltid kjenne sult - i dag kjente jeg ikke sult, og dumme meg tenkte at om jeg ikke var sulten, så trengte jeg vel ikke å spise .......

forslag til hva jeg kan ha i vesken?

Ja, grønnsakene skal på ketolysekuren være hovedkilden til karber

Du kan jo ha litt nøtter (paranøtter har minst karber) i veska sånn i tilfelle. En boks med oppkutta grønnsaker går også.
Men spiser du godt til hvert måltid så vil dette som oftes regulere seg selv.

det heter jo at du skal spise når du er sulten, og spise deg passe mett. Men har du problemer med å kjenne sult, kan det være lurt å lage seg en plan over når du skal spise

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat