Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-11, 21:57   #85
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

I hine hårde dager var jeg helt klart timeglass. Har alltid vært brei over skuldrene og rund over rompa, men fikk alltid komplimenter over min smale midje. Begynner å ane at jeg har et "liv" - midje under den digre stressmagen et sted. Håper på å finne både midjen og sixpacken i løpet av året, må bare jobbe meg gjennom eplet og det tar tid

Har en bok, "Hold it you're exercising wrong" hvor kroppsfasongene blir delt inn i følgende hovedkategorier:

cone - de som er tunge på toppen men smalner av nedover, typisk mannfolkfasong (ohhh nå fikk jeg bilder av et mannfolk med cone fasong og sixpack på netthinna )

ruler - linjal. Personer som har lite kurver og vekten likt fordelt på kroppen. Typisk for runway modeller.

spoon - skje, de som er smale oppe og breie nede eller pærefasong som vi kaller det. Typisk kvinnfolkfasong

hourglass - timeglass, typisk kvinnfolkfasong, kurver og smal midje er stikkordene.

Eplefasong skjuler som oftest enten et timeglass eller en linjal, for det at man har klart å legge på seg rundt magen.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat