|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Da er den store vaskedagen kommet, men jeg måtte bare innom først for å rapportere om ukas nedgang på 900g 
Du verden...her raser det av hos hele gjengen. Så flott da!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.
apropo tanitavekt, viste hjemmevekten idag 87,7, så da var det minstenotering der også det er faktisk minus 2,3 kg siden tirsdag!
masse vann i stakkars kroppen min nå er jeg endelig snill med den og det begynner å føles slik også
Gratulere så masse!!!! Det er så sant det du sier at man føler forskjell på når man spiser sunt/usunt! Det kjennes virkelig fysisk.
Når det gjelder den TANITA-vekten på klinikken veier jeg 1,3 kg. mindre der enn hjemme. Det slår aldri feil. Jeg veier meg alltid med klær, det er den vekten hun noterer seg på pc'n. Jeg syntes det er litt rart. Når jeg nærmer meg målet, håper jeg hun tar i betraktning at jeg har klær på. Det pleier å være litt over en kilo xtra med klær på!?!
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Jeg ORKER ikke mer fase 1-er egentlig ferdig når morgendagen er over, men jeg sier meg ferdig etter i dag jeg tenker jeg. I morgen skal vi barselbesøk til min bror,svigerinne og lille David Johan og vi 4 skal hvertfall spise på chinarestaurant(tror ikke min bror og de blir med) som har buffe på søndager, den er så digg at mmmm
Skjønner deg godt! Kos deg med kinamat og lille bayen
RIKTIG GOD HELG FOLKENS! Vi er bedt bort ikveld og håper jeg kan velge meg mest mulig lavkarbo mat. Har ikke orket å ringe idag for å si at jeg soiser ditt og datt. Det pleier som regel være salat og noe til....
Hadet på badet