Opprinnelig lagt inn av aragorn, her.
Jeg er så forferdelig usikker på om jeg spiser rett. Jeg er i ketose, men det betyr vel ikke nødvendigvis at jeg brenner fett på en god måte.
Jeg la inn det jeg har spist i dag i "Mat på Data", og jeg synes at jeg spiste veldig mange kalorier. Spiste nesten 4315kJ og det synes jeg var mye.
Å det er jeg også, å nå føler jeg meg temmelig oppgitt også, for jeg har ikke veid kjøttet, bare grønnsakene
ikke legger jeg det inn et sted, å for å være heeeeelt ærlig så fatter jeg ikke hvordan dere klarer å regne ut hvvor mye av alt dere spiser, selv om jeg har sett mange eksempler, og forklaringer.... må forsøke en gang til å forstå det, når jeg slipper å ha 4 barn hengende over meg, så helst vil overta pcen... men om jeg ikke får til den biten, er ikke dette noe for meg da? er det avgjørende for å klare det?
Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.
Så vidt jeg kan se er du alt for lavt på både fett og energi. 4315 kJ er ikke mer enn 1027.38 Kcal, og du bør opp imot det doble for at ikke forbrenninga di skal gå i stå.
Kjappe tips til å øke fett- og energiinhold:
Stek egg og kjøtt i smør,
Lag brokkolimos med smør og/eller fløte (bare for å bruke det samme som du har spist her),
Bytt for all del matfløten med kremfløte (bland den heller ut med vann om du vil ha mer væske)
Og drikk vann, MASSE vann.
Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.
Du spiser alt for lite grønnsaker....Lag en salat til lunch f.eks
Så flott at du gir tilbakemld, har du veldig lyst å si meg hve jeg gjør galt også
setter stor pris på om du vil.
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Det er bare Smør som er Smør, alt annet er kjemisk framstilt (og inneholder blandt annet det samme som malingsfjerner!
)
Melange?? Er det feil? Jeg har masse av Tine smør, men jeg liker ikke det...å så lukter det fælt når jeg steker det syns jeg 
Jeg er i ketose fremdeles, aner ikke hvordan jeg får det til egentlig, nå når jeg ser hvor avansert dette faktisk er ovenfor her .. men jeg teller karber på grønnsakene kun, å ikke på det andre, trodde jeg kunne spise til jeg var mett på det andre jeg, var det min venninne som har tatt denne, sa til meg 
Men har veldig lyst å vise dagens oversikt for meg, for da kan jeg også rette på det jeg gjør feil, om noen vil hjelpe meg å se på det 
Frokost:
Forsov meg 8egentlig ikke, var våken, men hadde sirup i baken idag, så kom litt veeeeel sent ut av sengen :P) når jeg skulle på jobb idag, så varmet 2 pizzastykker, fra oppskriften tdligere i denne tråden, å blandet inn kinakål, skar alt i biter å spiste det....
Stekt en omelett av 5 (er det mye :flau) egg, litt purre, fløte, og bogskinke, til lunsj på jobb, har drukket mengder med vann, sikkert for mange, for det er egentlig det letteste med dette syns jeg :P
omeletten spiste jeg på jobben, å etter jobb har jeg ikke hatt anledning til å spise enda, å så er jeg ikke sulten, men siden alle snakker om at det er lurt å spise ofte for å holde forbrenningen oppe, så skal jeg forsøke det lite og ofte, selv om det ikke frister så altfor mye..
Middag idag blir 2 kyllingfileter, så skal jeg steke champinjong (5 kanskje), litt purre, sammen med fløte, å ha soppstuing til kyllingene sammen med 10 kokte rosenkål, som jeg bare elsker, å MÅ ha hver dag 
Senere ikveld skal jeg ha ostekjeks, ved å steke kavli oppskjært ost, med jalapeno, eller bacon, etter oppskrift herfra, med hjertesalat, reker, majones, og agurk, og med egg, hjertesalat og majones.
Hvor må jeg endre noe??