|
Sv: Ernæring! Atlantis medisinske høgskole?
Å, du har jo virkelig masse flotte muligheter for dine føtter, så uansett hva du ender opp med, så tror jeg det kommer til å bli fantastisk spennende!
Opprinnelig lagt inn av knh, her.
men et spørsmål til? Er det en spesiell grunn til at du går både på UiO og atlantis?
Merker at jeg fikk lyst til å gå både på UiO, Atlantis og i Tønsberg hehehe.....
Vel, det ligger ikke akkurat god planlegging bak situasjonen min (det gjør det aldri). I juni var planen å begynne på et helt annet studie, men så bestemte jeg meg i juli for å fortsette på Atlantis, men da som nettstudent så jeg samtidig kunne ta noen realfag for evt å søke medisin engang. Men etter at jeg hadde begynt på 2.året på Atlantis og betalt skolepenger og alt, så kom jeg plutselig inn på ernæring v/UiO, og siden jeg fortsatt ønsket å gå medisin på den tiden - og første året på ernæring er likt første året på medisin - begynte jeg der også (tror tanken var at jeg skulle fortsette på Atlantis siden jeg hadde betalt skolepenger, og siden jeg ønsket en bachelor i ernæring i tillegg til medisinen).
Men nå som jeg da har "bestemt meg" (inntil videre) for å gå videre på ernæring v/UiO, så ser jeg ikke noen grunn til å fullføre bacheloren v/Atlantis også, så nå går jeg bare ut året siden det er betalt, og det skader jo ikke å få to perspektiver på ting
Skikkelig forvirrende forklaring dette her, men den ER faktisk skikkelig forvirrende, så kan liksom ikke forenkle den på noen måte
|