Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-11, 14:45   #17
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Et spørsmål- haster litt

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ok - beklager det fikk jeg ikke med meg. Det trenger ikke ØKE søtsuget heller da - dette er individuelt...

Nei, men jeg skrev altså dempe søtsuget. For meg er det nemlig utrolig deilig å ikke ha søtsug eller sug etter annen usmart mat. Med én gang jeg spiser noe som trigger det, har jeg ikke bare beholdt suget etter ugunstig mat, men jeg vil også ha mer. Det siste er kanskje individuelt, men uansett vil jeg foreslå å vende seg av med å erstatte alt som ikke er lov med "lovlige" ting. Disse er kun "lovlige" fordi de ikke inneholder sukker, ikke fordi de er sunne for oss.
Hva man selv velger er ens eget ansvar, men råd som kan føre til ny avhengighet og ubalansert kosthold hos andre er ikke så greit.