Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 23:59   #5224
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Nå er det endret :-) Lurer på mer jeg

Nytt spørsmål: jeg leser og leser og søker --- men hva er Oopsiebrød? Leter etter oppskrift. Og hva brukes det til ? (ps, jeg har brukt søkefunksjonen)

Spørsmål 2 : skal jeg spise bare når jeg er sulten selv om det er bare et par ganger daglig? Er liksom mye lenger mett med ny mat

Spørsmål 3: kan jeg tygge gyggis fra butikken?

Skal vi se:

Her finner du oppskriften på oopsier. Det er ikke brød, men "brødskiver" som kan brukes til alt fra brødskiver til kaker, lefser, fylte ruller......

Spis deg passe mett hver gang du er sulten! Uansett om det er 2 ganger om dagen eller 6! Men husk å drikke litt innimellom, da!

Tyggis inneholder som regel sorbitol og xylitol som blir til glukose i kroppen. Kjøp deg heller STORE IFA (de i pose) eller Fribol drops på apoteket.