Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 22:57   #840
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Ada/80, her.

Jeg har gått ned 2,8 kg denne første uka!! Juhuu!! (Vet at mesteparten er vann og div. men er så herlig å se vekta vise noen kjekke tall for en gangs skyld)

Wow Gratulere!!!!!! For en herllig start!! Vi heier på deg!!!!!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Var faktisk å kjøpe ny badedrakt i går (skal jo på tur neste uke), og kunne faktisk kjøpe størrelse 42 på en vanlig sportsbutikk
4 størrelser mindre enn den jeg hadde hjemme, så jeg var rimelig fornøyd i går og ikke rent forbauset.
Legger liksom ikke merke til at jeg krymper for tiden, men nå har jeg jo ikke brukt badedrakt siden påsken i fjor da...

Du verden så deilig da! Men du får vel tilbud om kosmetisk operasjon for fjerning av overflødig hud?!?!?!? Har hørt andre fått det etter endt nedgang!
Idag kjøpte jeg to nye bukser til 70% RABATTT!! Men det beste av alt var at den ene var i str.44 og den andre i Large De satt som et skudd og var romslige!!!!!! Jippi, jippi, jaja....
Vi må bare nyte at vi krymper, men skjønner veldig godt hva du mener. Jeg er opptatt av å gå ned på vekta, men tenker liksom ikke på at jeg blir mindre alltid...

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

76,9-300 gr igjen til førjulsnoteringenSå her går det unna, selv om jeg må innrømme jeg spiser sukkerfrisjokoladen til cloetta,bruker noen ostebiter i salaten to-tre ganger i uken også, tenker som så at så lenge nedgangen fortsetter er de to tingene med på å gjøre hele greien letter å holde ut for min del. Jeg vet jeg elsker å være på lavkarbokost, men ED fase 1 og 2 er jo NOE mer begrenset enn "vanlig" lavkarbo liksom. Jeg holdt fint vekten med vanlig lavkarbo, men gikk ikke ned, så jeg gleder meg til etter "kuren".

Syntes du er super god Streber. 300 gr. til minstenotering er jo knallbra! Så herlig å se bare så lite igjen til sånn som du hadde det før jul.....

Opprinnelig lagt inn av Eurojente, her.

Lurtepå en ting, kan man spise grønnsaker fra lista til alle måltider? Og kan man feks snavle agurk utenom måltidene, eller er det kun til åltidene?
Tenkte å forsøke med 30 dager på fase 1. Hvor lenge er dere i de forskjellige fasene?

Ja spis så mye grønsaker du orker! Jeg ble treg i magen hvis jeg ikke spiste endel grønnsaker. Men som Mille sier er det lett å bli travle dager og det blir fort bare grønnsaker til middag eller lunsj...
Eller skal det stå anngående lengden i hver fase i Eurodiett brosjyrene. Hvis ikke legene har gitt deg det, ring Lindbergklinikken å få de. Det er det som er en viktig del av oppfølgingen....for der er vi alle forskjellig. Du skal ikke være i ketose (i fase 1 og 2) mer enn tre måneder av gangen. Så må nyrer og lever ha en pause en stund hvis du vil gå tilbake til fase 1 eller 2.

Jeg var i fase 1 i en mnd, to mnd. i fase to og så er det bare å kjøre på til man er ferdig...jeg er i fase 3a nå.