Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 17:48   #424
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Nice broderi, Photobscura. Var det uten mønster?

Jeg ønsker meg syskillz. Hm. Kanskje jeg skal spørre om jeg kan låne moren min sin symaskin en stund og leke meg? Hun bruker den en gang hvert femte år eller noe.

Jeg håper det blir bra. Det blir gøy å prøve i alle fall. Jeg kan lite slikt, så jeg er veldig spent på resultatet...

Men dere som kan mer om slikt enn meg, hvordan er egentig nervøs chenille? Kan det passe til kattestativet? Nervøs chenille koster 20 kr meteren mens teddybear koster 90. Eller oooh, hva med pels til 70 kr? Haha, kumønster, leopard, sebra og slikt. Men hm, blir kanskje litt for korthåret? Eller har noen bedre forslag?

Nei, men jeg lagde mønsteret selv. Fant et bilde på nettet, og "pixellerte" det på photoshop! .
Nervøs chenille tror jeg blir alt for tynt. Du trenger jo ikke mange meterne, gjør du? Det bør ikke være for elastisk, og mulig å lime på uten at limet går gjennom stoffet, det tror jeg ikke funker med chenille, i tillegg til at det er ganske elastisk. Ekte pels er det vel en fare for at de begynner å tygge på, hehe.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat