|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.
oi her gjelder det å følge med,,,,hmmm. gratulerer med nedgang monica! og grotingeling! og streber, hærlig å være "kvitt julen" (så godt som)!
og gratulerer ada, med å være ferdig med første uke og med et fantastisk resultat!!!  HEIA
idag skal jeg på ikea med min mor (julegaven) og kjøpe inn nødvendige ting som hyller,,,og slikt. så blir det orden hos meg også.
dag 4 på ED og har fulgt det slavisk. utenom litt lite grønnsaker og en sukkerfri bringebærdrops . klarer dere å spise nok grønnsaker fordelt utover dagen? løper om regel ut døren om morgenen og spiser kjeks og barer til jeg kommer hjem og spiser da middag m grønnsaker.
vekten hjemme viser 89,6. hmmm. så da viser den 1,8 kilo mer en tanitavekten?? jeg har ikke satt meg noe mål ang vekt. 500gr i uken på fase en pluss to blir 3 kilo til sammen. minus tre kilo til mars. det burde kroppen min klare!?
Flott innsats Mille   
Grønnsaker spiser jeg stortsett til lunch og middag, men innimellom blir det et rent grønnsaksmåltid for å fylle "kvoten"...
Vekten min hjemme viser også ca 1 kg mer enn Tanitavekten hos dr. Hetland.
For meg utgjør forskjellen differansen i vekt uten klær hjemme og med klær hos legen.
De trekker jo fra 2 kg for klær, og jeg har sjeldent på meg mer klær enn at det veier 1kg.
Så ved å legge til 1 kg på totalvekta som kommer fram på utskriften fra Tanitavekta, får jeg samme vekt begge steder.
Har et par ganger veid klærne jeg har på meg hos legen, og det stemmer de fleste gangene (har vel hatt avvik på 2-300 g et par ganger)

|