|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.
Uff skjønner ikke noe jeg...har ikke gått ned ett eneste gram denne uka Joa har fått mensen, men pleier kun å gå opp dagen føre for å være nede igjen dagen etter....Skikkelig demotiverende dette altså, får satse på at det er kroppen som holder igjen og at det løsner snart.
Opprinnelig lagt inn av Midnight Choir, her.
Jeg skjønner heller ikke hva som skjer. Nå har det stabilisert seg på ketose (og der er sterkere rosa utslag, så det er iallefall ikke tvil, og dessuten ser jeg jo at jeg nok drikker litt for lite). Likevel har jeg faktisk gått opp i vekt siden veiing mandag og jeg føler at fingrene er litt hovne. Sikkert noe vann i kroppen som har samlet seg opp, for jeg har hatt et godt saltinntak. Samtidig går jo forsåvidt midjen inn og jeg føler meg veldig opplagt, så jeg får skrive det på kontoen for overgangs-ups and downs.....
Opprinnelig lagt inn av hope10, her.
Velkommen Supah 
Jeg må hive meg på samme lasset, jeg spiser veldig safe, drikker mye, gjør det riktig, men gikk allikevel opp siden veiedag mandag, idag har jeg faktisk gått noen gram ned, så nå er jeg 0,3 kg fra der jeg var på mandag, men som dere sier så føler jeg meg helt ok, ikke særlig sulen, får utslag på sticksene, drikker mye, spiser grønnsaker innforbi det jeg kan osv..
Håper det går over....
Vi er nå i alle fall fire i samme båt.
Det er nok kroppene våre som holder igjen, som samler vann pga mensen osv, men demotiverende er det. Jeg har drevet på slik i tre mnd nå, og det går så alt for sakte for meg... -Men jeg får ikke lenger panikk når jeg legger på meg, for det er bare vann, og det forsvinner i løpet av et par dager.
Det er fullmåne på onsdag, mensen er ventendes, og jeg samler vann ei ukes tid i forveien. Sånn er det bare, og sånn har det alltid vært.
|