Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 13:30   #5210
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du har jo delvis svart på spørsmålet ditt, det med laktose f.eks, samt at jeg har hørt andre som også reagerer på de knekkebrødene på den måten du beskriver.
Det med tørste blir det verre å svare på. Er du tørr i munnen, eller vanlig tørst? Munntørrhet kan komme av andre ting, og det løser seg stort sett ikke med vann, det er mer lindring. Det er mange medisiner som kan forsårsake munntørrhet, som f.eks astma- og allergimedisin og antidepressiva, men også dia/insulinresistens kan gi munntørrhet.
Ellers, har du vært i ketose sammenhengende lenge, eller nettopp "tatt deg inn i igjen" etter en pause? Om det er sistnevnte, så er det nok kanskje bare kroppen som holder på å stabilisere vannbalansen, og da er det som regel forbigående. Gjør som Annika Dahlquist fordrer, og drikk når du føler deg tørst, til du er uttørst.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥