Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 11:09   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Litt demotivert - trenger en oppmuntring

Opprinnelig lagt inn av hallgeirg, her.

ok, jeg er vel egentlig ikke helt demotivert heller, men jeg var så glad når jeg veide meg på tirsdag og hadde gått ned 5,4 kg.. så jeg falt for fristelsen i dag tidlig, og til min store forskrekkelse hadde jeg gått opp 1 kg!

Jeg er i ketose, har ikke spist karber, og trener ca annenhver dag.. noen som har noen erfaringer på dette?

Burde jeg veie meg hver dag nå, for å holde track på vekta, eller burde jeg bare holde meg til dietten, trene og veie meg en gang i uka?

Jeg håper at du spiser de karbene du skal på ketolyskuren

At vekta varierer fra dag til dag er helt normalt. Det er hormoner, det er salt i maten osv osv....
Personlig så syns jeg at veiing hver dag, kan gi stress. Og stress er ikke bra. Det kan faktisk påvirke vekta.

Så mitt råd: Følg kuren, spis det du skal, trim det du orker, og la kroppen få komme inn i denne dietten på en god og fin måte.

Lykke til.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat