Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 08:36   #834
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Der "stjal" du min replikk gitt! Jeg er helt med på det, 2011 blir det året kroppen min skal bli vital og comfortabel! Kjenner jo masse herlige forandringer, men du verden så deilig det skal bli å bli helt bare meg, uten ekstra bagasje

Jeg ser så frem til å føle meg AVSLAPPET i bikini......

Håper 400 gram går av i snitt de ukene. Kiloene går av i rykk og napp, så må belage meg på det, men godt å ha et mål. Da er det mer lystbetont å klare de 2 kiloene!
Vi har jo så lyst å klare det alle sammen, det er et virkelig strekt ønske...la oss dra hverandre inn i mål...heie på alle uansett hvor i "løypa" vi ligger

Klart at 2011 er vårt år alle sammen , og bikini hadde vært noe du.....
Blir nok en stund til ennå, for jeg kommer nok til å ha en del løshud når jeg er ferdig med vektreduksjonen - og det ser jo ikke bra ut med bikini og en hudfold over trusekanten kan du si
Var faktisk å kjøpe ny badedrakt i går (skal jo på tur neste uke), og kunne faktisk kjøpe størrelse 42 på en vanlig sportsbutikk
4 størrelser mindre enn den jeg hadde hjemme, så jeg var rimelig fornøyd i går og ikke rent forbauset.
Legger liksom ikke merke til at jeg krymper for tiden, men nå har jeg jo ikke brukt badedrakt siden påsken i fjor da...
Heia heia heia

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Veldig klar for å heie og bli heiet på

Heia heia heia

Opprinnelig lagt inn av Ada/80, her.

Jeg har gått ned 2,8 kg denne første uka!! Juhuu!! (Vet at mesteparten er vann og div. men er så herlig å se vekta vise noen kjekke tall for en gangs skyld)

Nå må jeg virkelig legge meg... God natt til dere alle!

Så bra start Ada - ned er ned og alt teller, også overflødig vann

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat