|
Sv: Heeerlighet, HJELP meg!!!
Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.
Hihi, Kodak moment right there
Men vet hun at du har lagt om livsstilen? Har dessverre ingen geniale tips til deg. Jeg har en klikkeknapp i hodet som overstyrer ALT fornuftig jeg prøver å gjøre noen ganger, så hjelper liksom ikke å si "hold deg unna det". Men du får virkelig testet viljestyrken din, da. Og kanskje det finnes noen triks som f.eks. å drikke et stort glass vann hver gang du får lyst til å kaste innpå ett eller annet. Tipper man kan bli ganske lei av å presse i seg vann til det kjedsommelige også...
Hun vet at jeg har lagt om livsstilen ja, men jeg kommer ikke til å kreve at folk fjerner alt av søtt eller mat som inneholder karbohydrater før jeg kommer på besøk..
Jeg var superflink i går! Eller dvs... Jeg spiste en liten rute med melkesjokolade... Dersom dette hadde vært en helt vanlig dag i mitt "tidligere liv" hadde jeg i kveld spist 2-3 hveteboller, masse sjokolade, litt pepperkake, kanskje et pizzahorn eller 2... + masse julebrus.. Dæææmitt jeg er flink, men jeg VET jeg kommer til å sprekke i kveld!
Har prøvd alle mine egne triks også; vann, vann med eplecidereddik, trene på spinningssykkel osv.. Kunne gjerne gått ut en tur, men er alene med ungen så da går ikke det..
|