Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 21:09   #828
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Grattis Monica - alt teller vet du
Husarbeid ja..... ikke en favoritt-aktivitet, men må til for trivselen sin den (ja sikker bra for helsen også)
Har normalt rydde/vaskedag på torsdager, men denne uka er den flyttet til lørdag for å få til en skikkelig storrengjøring.

Ellers så legger jeg ut kostholdsplanen jeg har satt opp for 2011.
Det er en dynamisk plan som nok endrer seg over tid, men her har jeg altså gjort følgende inndeling:

Framdrift: faktisk rapportering av hva som spises, angitt spesielle anledninger/hendelser jeg vet om og som jeg tar ekstra hensyn til (f.eks. tur med Kiel-ferga, bestilling av produkter osv) samt hvilke mål jeg har satt meg for vektreduksjonen.

Planlagte måltider: viser hvilke produkter jeg planlegger å spise til hvert måltid hver dag. Viser også hvilke produkter som er bestilt til de ulike fasene.

Belønning: angir hvilken belønning jeg gir meg selv ved oppmådde mål utover året. Denne er selvsagt også åpen for endringer....

Koder: Bruker noen koder (forkortelser) i planen, og de er definert her.

Feel free to use this as a template

Vedlagte filer
Filtype: xls Kostholdsplan.xls (49,5 KB, 10 visninger)

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat