|
Sv: Easy Life start 25.januar
Opprinnelig lagt inn av Noa, her.
Takk, agurken 
Skjønner at ikke folk er sælig positive her til bl.a Easy Life, og det synes jeg er synd. Selv om dette forumet er for lavkarbo-duder så må det vel være rom for andre måter å ned i vekt på om det er easy life, grete roede eller andre. Vi har alle samme formål. Nemlig ned i vekt. Jeg leser her om folk som går ned både 30 og 40 kilo. Det står det repekt av! Selv om man har brukt forskjellige former for dietter eller kurs for å komme dit. De fleste ønsker et forholdsvis normalt liv etter man er ferdig slanket hvor man kan ha et normalt sunt kosthold. Og det viktigste av alt, holde treningen ved like )
Jeg er ikke helt i mot EasyLife, da.... men det jeg har mest utbytte av er treningen. Det å få trening som en del av hverdagsrutinene er det absolutt viktigste med kurset. Kostholdet er en god nummer 2....
Når det gjelder at man skal respektere folks valg av "slankekurer" - så tror jeg nok det er en majoritet av lavkarbo folk på dette forumet. Selv om vi har samme mål, har vi definitivt ikke samme syn på kosthold. Det finnes andre fora for Grete Roede og andre lavkalori filosofier.
Sist redigert av Modezty : 13-01-11 kl 22:18.
|