|
Sv: Vitamintillskudd under LCHF?
Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.
Husk at denne tråden handlet om generelle råd i forhold til LCHF. Det blir feil å gi råd basert på spesifikke sykdommer osv. Om jeg skulle ha migrene, anbefaler jeg ikke Anervan til alle for å være "føre var". Skjønner?
Å antyde at man havner på akutten hvis man ikke spiser ketolysepillene blir for drøyt. Og da er jeg ferdig med denne diskusjonen. Lykke til 
Det er ikke det jeg sier heller. Det jeg mener at det ER faktisk en grunn til at ketolyseandersen anbefaler disse tabelettene. Og spør du de som tar dem vil du mest sannsynlig får til svar at de merker det ganske kjapt hvis de IKKE tar dem. Dette fordi at det er salter vi pisser ut. Krom er for sukkersuget for dem som måtte lide av det. Jeg lider IKKE av det og spiser derfor ikke krom. HVIS jeg ved lavkarbo skulle skille ut stoffer som skulle forhindre min migrene så hadde jeg såklart tatt kosttilskudd som skulle lindre det!
Jeg reagerer ikke på at DU ikke tar noe, men på at du er så bastant på at INGEN trenger ta noe. Dessuten, det finnes massevis av mat DU kan ta for å lindre migrene. Men det er ikke akkurat lavkarbo, men spis deg opp istedet for å ta medisin.