Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 16:08   #824
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja da ble det ned 200 gr. siden forrige uke. Men samlet på to uker er det ned 2,5 kg...med en stor utskeilelse, så jeg er fornøyd!

Jammen er vi blitt en sammensveiset gjeng! Koselig det!
Kjenner meg igjen i det store husarbeid som aldri tar slutt.....jeg er veldig effektiv av meg. Det å bli mamma hjelper vel heller ikke på, jeg er ikke flink å sette meg ned! Men hjalp ,med en influensa, da orket jeg bare ikke og har ikke helt kommet igang! Men imorgen skal jeg støvsuge og vaske alle gulv og ta badet. da skal jeg være fornøyd!
Streber: det er faktisk hardt å ta seg fri med god samvittighet, men det må vi trene på. Det er kun oss selv det går utover hvis vi ikke sier nei til andre, og dermed ja til oss selv......som Titti sier er det ikke ALLTID ryddig hos andre...men kanskje alltid når vi er der....

Så flott at alle går nedover...ser dere andre har satt dere et delmål....hvis jeg regner 400 gr.per uke i 5 uker...la meg se...da er det 2.0 kg. til. Den 18 februar er det, da skal jeg også på kontroll! Det syntes jeg var et fornuftig mål

Ellers var det styr på jobben min idag, en kunde av meg fikk noe som gjorde at ambulansen kom å hentet henne. Litt styr og de andre kundene måtte vente! Men damen kom i trygge hender, jeg fikk gjort alle behandlingene og dagen endte i ro. Alle var forståelsesfulle og hjelpsomme!