Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 12:44   #817
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere. Og velkommen til Eurojenta også. Koselig med nye EDere!

Jeg var på vekta i dag, det raser jo ikke akkurat ned, men nå er det "bare" 300 gram igjen før jeg er på minstenoteringen før jul. Vekta viste 76,8 i dag og jeg så 78,5 en gang mellom julog nyttår, så da har jeg vel egentlig tatt av 1,7 sånn sett. Det er jo forsåvidt bra, men litt irriterende at det skal ta sånn tid før en får av de få tullekiloene etter jul. Men det er på rett vei hvertfall.

Har fått sendingsnummeret fra Eurodiet, så da får jeg hentet pakka mi senere i dag. Er hjemme med syk gutt i dag også, men håper vi kan ta en luftetur til butikken i dag. Det ble to kokte egg til frokost i dag, har bare brownie og pasta igjen nå. Og sikkert noen supper.

Ada, så spennende med Allevo, håper det funker på deg. Jeg hadde også en periode med den kuren og den fungerte omtrent som Eurodiett, men jeg hadde ikke noen å følge meg opp og ble fort fornøyd med fem kilo ned og så kom jul osv....
Lykke til. Det hjelper å rapportere her. Vi følger med vettu.

Gro, vil gjerne se planen hvis du har lyst å legge den ut.

Ha ha, du er fin, Monica, og veldig ærlig og reflektert.

Å ja, Mille, det er jammen sant det med å spise i skjul, kjenner meg nok litt igjen der, utrolig hva man kan putte i munnen som man ikke regner med fordi det gikk så fort at en nesten ikke la merke til det selv engang. Derfor jeg opprettet tråden hva har du spist i dag, for å være helt ærlig med meg selv, og da kan en også se hva en evt. gjør "feil".

Ha en fin torsdag, alle sammen. Dere er så gode.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat