Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 11:55   #30
Stjerna81
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Stjerna81 er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25.januar

Easylife krever som alle ander livstils endringer MOTIVASJON. Mange motiveres av den raske vektnedgangen man opplever i starten. At det ikke baserer seg på lavkarbo videre synes jeg er rart. Ikke den oppfatningen jeg har. Det referers til GI lister og tallerken modell når mat blir en del av hverdagen. Mange orker rett og slett ikke å tenke så mye på mat, så i fasen å gå ned i vekt synes mange det er greit å bare"shake". Oppfølgingen varierer sikkert fra senter til senter, men man kommer vel ikke hjem og henter folk. Ettervernet er jo videre etter kurset, men da MÅ man jo møte opp.

Man må jo fortsatt ville holde på med denne livstilsendringen. ERfarings messig har jeg sett fler som faktisk har fått ØKT forbrenningen sin under kurset, og har måtte REDUSERE tyroksin dosen sin. SÅ alle kropper er forskjellig, og dette somalt annet passer ikke for alle.

Det viktigste er treningsbiten, de som holder treningen ved like holder stort sett vekten og er imponert over hvor mye man faktisk KAN spise..

Du kan drikke kaffe og te under kurset. Ville begrenset kunstig søtstoffer , men noen typer Lâckerol( små esker) går greit. Det finnes også Easylifebarer.

Mange opplever økte energi, og jeg har sett store tunge menn i aktive jobber som spruter av energi kun på kosterstatter.

Fokuset på hva du skal spise etter endt kurs er det mye fokus på.. samt treningen som er nøkkelen for mange.

Lykke til

Stjerna81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife/Lav karbo Svar med sitat