|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Ada/80, her.
Håper dere ikke hiver meg ut herfra selv om jeg ikke går på Eurodiet! Gleder meg til å bli kjent med dere!
Ps: fatte meg i korthet er desverre ikke en av mine beste sider
Her blir ingen kastet ut kjære deg , og du kan selvsagt skravle så mye du lyster (det er vi andre gode på også )
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Pssst dere Bergensfolka, jeg går også til dr Hetland i Bergen. Hun ville ha meg dit i april, men jeg må prøve å få det utsatt til i høst, så mye utgifter dette året schø .
Du får gi beskjed i god tid før neste Bergens-tur, så fikser vi et treff schø
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Har du lagt ut planen tidligere, Grotingeling?
La ut et foreløpig utkast her, men kan legge ut planen min slik den nå ser ut hvis det er interessant.
Opprinnelig lagt inn av Eurojente, her.
Hei Jeg er ny her på forumet, og fikk lyst til presentere meg selv!
Skal i samråd med fastlegen min starte på eurodietten, og har fått bestilt produkter i dag.
Gleder meg veldig til å komme i gang, men er veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Har vært overvektig nærmest hele livet, hatt noen yoyo-kurer i mine yngre dager, men aldri klart å endre livvstilen så det har ikke vart. Nå er jeg 34 år, tyngre enn noen sinne, og redd for helsa mi om jeg ikke klarer å gå ned i vekt og klare å leve sunnere. Har en bmi på over 40!
Har klart å komme godt i gang med trening, er på treningsstudio to ganger i uka (målet er tre ganger...) og prøver å gå tur et par ganger i uka.
Men så var det kostholdet da... Jeg spiser vel egentlig forholdsvis sunt, men det er overspising av sjokolade og andre godsaker som er problemet mitt... Noen andre som har det sånn?
Sånn egentlig har jeg ingen tro på at jeg skal klare å gå ned i vekt og bli der, men tenker at jeg uansett må prøve, og at om jeg bare går ned fem kilo og, så er det bedre enn ingenting!
Flott med dette forumet, skal sette meg til å lese og lære av deres erfaringer nå!
Velkommen Eurojente 
Her er vi alle i samme båt, så har du spørsmål er det sikkert noen av oss andre som har et svar.
Vi har en god base med flotte damer som kan myyyye om ED, både bivirkninger, oppturer og nedturer.
Hadde forøvrig selv en BMI på over 45 da jeg startet opp i 2009......
Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.
EN RESOLUSJON FØR DØGNET SKIFTER DAG....:
NÅ SKAL VI KNUSE OG FJERNE ALLE FETTCELLENE I KROPPEN SOM GJEMMER DEN VI EGENTLIG ER......
(...er i skikkelig fighte-humør idag....sitter her og ler litt av meg selv....men det er så deilig å bare skrive det man tenker....)
Jeg har aldri før vært så ærlig med meg selv eller noen andre i en slanke situasjon. Det tror jeg er et godt tegn. For nå må jeg innse hva jeg gjør og hvordan det påvirker meg. Da er det mye lettere å hente seg inn istedenfor å prøve å lure de rundt meg til å tro at jeg er god! (...og jeg lurer jo bare meg selv når jeg snoker rundt i skaper og stapper i meg godteri)
Denne perioden på ED har ikke det skjedd! Ennå en ting jeg kan klappe meg selv på skulderen for! Så øker selvfølelsen og selvtilliten på at jeg klarer dette!!!!
Unnkyld at jeg skravler sånn idag, men kjenner meg positiv
....nå må jeg legge meg.....skravles imorgen folkens....zzzzz
Samme her Monica, ærlig så det svir til tider - men det funker jo 
Måtte nesten innom vekta i dag også, stolte ikke helt på tallet i går....
Men under over alle under (eller blir det litt for sterkt??), jeg er ned 300g fra i går 
Ja da - dette går veien dere, 2011 ER mitt år!!!!!

|