Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 00:21   #809
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Mille: Det var virkelige kjekke nyheter! Veldig godt men minstenotering. Det trengs virkelig når man detter litt av. Jeg også syntes det er veldig oppmuntrende etter time på klinikk! Sånn skal det jo være Veldig glad på dine vegne!!!!!!!!!!!

Titti, så deilig å se samme tall igjen...jeg glemte å veie meg idag morges, skal gjøre det imorgen...gru-gleder meg
Men gikk på vekten idag med klær og da så dt ikke helt galt ut....sannhetens øyeblikk imorgen.
Jeg blir så godt humør av at alle er "back on track"......kjempe kult! Vi er dronninger på slanking alle sammen, bare ikke til enhver "høytid"

Samme med deg Grotingeling....gøy når vekta er grei under mensen, da blir det alltid ennå mye greiere når den er over. Lykke til!

Ada, velkommen skal du være Her liker vi mye info og engasjement! Måtte le av setningen hvor du hadde gått ned 800 gr.på 8 uker....ja det må være rekord, he,he,he!

EN RESOLUSJON FØR DØGNET SKIFTER DAG....:
NÅ SKAL VI KNUSE OG FJERNE ALLE FETTCELLENE I KROPPEN SOM GJEMMER DEN VI EGENTLIG ER......

(...er i skikkelig fighte-humør idag....sitter her og ler litt av meg selv....men det er så deilig å bare skrive det man tenker....)

Jeg har aldri før vært så ærlig med meg selv eller noen andre i en slanke situasjon. Det tror jeg er et godt tegn. For nå må jeg innse hva jeg gjør og hvordan det påvirker meg. Da er det mye lettere å hente seg inn istedenfor å prøve å lure de rundt meg til å tro at jeg er god! (...og jeg lurer jo bare meg selv når jeg snoker rundt i skaper og stapper i meg godteri)
Denne perioden på ED har ikke det skjedd! Ennå en ting jeg kan klappe meg selv på skulderen for! Så øker selvfølelsen og selvtilliten på at jeg klarer dette!!!!

Unnkyld at jeg skravler sånn idag, men kjenner meg positiv

....nå må jeg legge meg.....skravles imorgen folkens....zzzzz