Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 00:06   #807
Becky
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Becky er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Jeg er ny her på forumet, og fikk lyst til presentere meg selv!
Skal i samråd med fastlegen min starte på eurodietten, og har fått bestilt produkter i dag.
Gleder meg veldig til å komme i gang, men er veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Har vært overvektig nærmest hele livet, hatt noen yoyo-kurer i mine yngre dager, men aldri klart å endre livvstilen så det har ikke vart. Nå er jeg 34 år, tyngre enn noen sinne, og redd for helsa mi om jeg ikke klarer å gå ned i vekt og klare å leve sunnere. Har en bmi på over 40!
Har klart å komme godt i gang med trening, er på treningsstudio to ganger i uka (målet er tre ganger...) og prøver å gå tur et par ganger i uka.

Men så var det kostholdet da... Jeg spiser vel egentlig forholdsvis sunt, men det er overspising av sjokolade og andre godsaker som er problemet mitt... Noen andre som har det sånn?

Sånn egentlig har jeg ingen tro på at jeg skal klare å gå ned i vekt og bli der, men tenker at jeg uansett må prøve, og at om jeg bare går ned fem kilo og, så er det bedre enn ingenting!

Flott med dette forumet, skal sette meg til å lese og lære av deres erfaringer nå!

Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat