Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 22:05   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Veien videre..

Opprinnelig lagt inn av *NuNu*, her.

Det var til stor hjelp Fjasnissen! Takk til dere begge Tanken har slått meg om jeg skulle prøvd noe selvkomponert... Føler også at jeg kan mye og det er kanskje like greit å bare følge denne kunnskapen i stedet for å sette meg inn i noe "nytt". Har også tenkt å følge strengt med på vekten og gi meg selv et slingringsmonn på +/- 3-4 kg og skulle det nærme seg 3-4 kg i feil retning så må jeg stramme inn i igjen ganske kjapt.

Hvor lang tid går det sån ca. før kroppen har vendt seg til ny vekt og vil foretrekke denne? Tenker på at man under slankingen typisk havner på et platå en stund der man kanskje har vært lenge tidligere, og at kroppen liksom "husker" dette... Vet ikke om noen skjønner hva jeg vil frem til men...

Du kan regne med at kroppen "jobber i mot deg" 2-3 år etter endt slankekur.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat