Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 21:50   #802
Ada/80
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei alle sammen!

Siden jeg er ny her tenkte jeg at jeg kan fortelle litt om meg selv

Jeg tar en kjapp oppsumering av min slankehistorie... Jeg var av typen som kunne spise en hest uten at jeg gikk opp et gram (men aaaante ikke hvor heldig jeg var) Jeg var i relativt god form og hadde, når jeg ser på bilder, en veldig fin kropp....men det var den gang da. Jeg ble gravid for første gang i 2002 og tenkte ikke noe på hva jeg spiste, så det endte med at jeg satt i en stol (hadde bekkenløsning) og spiste stort sett hele dagen Som dere skjønner gikk jo ikke det så bra. Jeg la på meg 25kg og fikk rimelig "hetta" når babyen kom ut og det jeg trodde bare var vann i kroppen ikke forsvant. Etter noen måneder begynte jeg på Grethe Roede kurs og tok av hele 800 gram på 8 uker! (tror nesten det må være ny rekord...) Etter flere måneder i desperasjon gikk jeg til legen og fikk tryglet ham til å godkjenne Eurodiett for meg (jeg lå to kg under bmi-grensen). Jeg fulgte opplegget slavisk og gikk ned 20kg på 3,5 mnd Dette kunne jo endt som en soskinnshistorie, men så ble jeg gravid igjen, og tenkte at jeg hadde lært fra sist gang; "Det kommer til å bli heeelt annerledes denne gangen, for nå skal jeg leve sunt!" Igjen- som dere skjønner gikk jo ikke det så bra Det er nå fire år siden og minst fire misslykkede forsøk. Jeg orket ikke enda en runde med trygling hos legen, derfor går jeg nå på Allevo kombinert med opplegget til Eurodiet. Denne gangen SKAL det gå!

Håper dere ikke hiver meg ut herfra selv om jeg ikke går på Eurodiet! Gleder meg til å bli kjent med dere!

Ps: fatte meg i korthet er desverre ikke en av mine beste sider, så her har dere den "kjappe" oppsumeringen

Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat