![]() |
Bestilling av Atkinsprodukter på nettet
Noen av de Atkinsproduktene er jo gode, men akk så dyre. Får man bestilt de på nettet og er det i tilfelle billigere?
|
Sv: Bestilling av Atkinsprodukter på nettet
Jeg har prøvd å søke litt på dette, men det eneste jeg fant som kunne gi et noenlunde fornuftig svar - var denne:
http://www.boarding.no/art.asp?id=14892 Prøvde også å gå inn på www.midelfart.no men det sto ingenting om Atkins-produkter der. Vi får lete videre!;) |
Det er mulig å bestille på nett, men det blir faktisk dyrere på grunn av toll og frakt. Eneste fordelen er at det er større utvalg enn her i butikkene.
Er i USA nå og ser at Atkins produkter begynner å forsvinne fra hyllene.... sammen med mange andre lavkarbo produkter. Årsaken er ikke at de ikke trenges, men at de rett og slett ikke er gode nok. Folk kjøper ikke blindt fordi det står lavkarbo på dem. Produktene av kvalitet består, er de ikke gode nok forsvinner de. Og Atkins sine er rett og slett ikke gode nok ! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Litt av vitsen med lavkarbo er jo at vi ikke skal behøve masse produkter, men leve så rent som mulig. Vi vil nok trenge noen hjelpemidler, men ikke basere kostholdet på kunstig fremstilte varer. |
Sitat:
Jepp, det er sant, Nille! Men det er UTROLIG greit med, som du sier, noen hjelpemidler i blandt. Nå tenker jeg på Thickn'Thin, som er et MUST for meg å ha i hus etterat jeg fant det. Div ting som bakemix osv gjør jo det hele litt enklere og mer variabelt også - slike ting jeg tenker på.... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55. |