![]() |
Kan ikke logge av / ut fra LK
og står låst til kl. 22.38 igår kveld. Jeg ser at det er kommet nye svar i trådene, men får ikke lest de etter kl. 22.38.
Får også opp at jeg ikke har uleste inlegg, selv om jeg ser at det har skjedd mye på forumet....:confused: Kan noen hjelpe ? Vet jo ikke om jeg får lest svarene da :D , men jeg prøver... |
Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK
Hm.. Dette har kanskje med innstillinger å gjøre?
|
Jeg kan ikke finne noe feil i profilen din. Alt er åpent - ingenting er låst.
Send en PM til HP, - kanskje han kan finne ut av det.... |
Kan være datoen på pc-en som er feil?
Høres ut som et slags cookie-problem |
Om det er cookies som er problemet kan du prøve dette:
Gå på "Verktøy"/"Tools" på menylinjen helt øverst på skjermen Velg "Internet alternativer"/ "Internet Options" (som regel det nederste valget) Da får du opp en stor grå rute og på midten av den står det "slett informasjonskapsler"/"Delete cookies". og "slett midlertidge filer"/"delete temporary files" eller lign. Du må velge slett på begge disse. Sistnevnte kan ta litt tid. Til sist må du velge OK helt nedest Så må du lukke siden og nettleseren din og gå inn på internet på ny. |
Sitat:
Hmmm, skjønner ikke no jeg...Flere forslag ? :) |
Sjekk datoen lokalt på pc-en din hvis du ikke gjorde det(dobbeltklikk på klokken).
|
Slett informasjonskapsler og midlertidige filer. :) Også blir besøk registrert hver gang du er innom lavkarbo.no eller forum.lavkarbo.no.
|
Sitat:
Dette har jeg prøvd, men ingenting endret seg....Hmm, merkelig dette ! |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har forsøkt å sette datoen til tilfeldige dager i juni, juli og august, men da har jeg problemet tilbake igjen. 30. september aksepteres, så da får det være 30 . september da. Må jo innom Lavkarbo.no :D :D Jeg tar imot tips, om noen har noen ! Det skal jo ikke være sånn ! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
En annen ting som føyer seg inn i rekken av dette, merket jeg når jeg gikk på nettbanken. Da jeg rettet datoen ( som jo var 30. september ) til idag, fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunn sette datoen tilbake i tid.:eek: Er jo ingen andre steder å rette klokke / dato enn i nedre, høyre hjørne ? |
Sitat:
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53. |