![]() |
Konfektruter med moltekrem
Legg inn ei oppskrift som eg fekk hjå legen min på lindbergsenteret.:p Synes den er skikkelig god..
Kakebotn: 200 g. mandler, finmalt 25 g mørk sjokolade (70%) 3 egg, middels store 50 g fruktose 1 ss kakao 1 ts bakepulver Glasur: 40 g smør 100 g mørk sjokolade (70%) 2 ss vatn 2 ts kaffipulver 1 ts vaniljesukker 1 Kjør/mal mandler og sjokolade heilt fint. 2 Pisk egg og fruktose til eggedosis. bland inn mandler/sjokolade, kakao og bakepulver. 3 smør ei kakeform (24cm) med smør og dekk botn med bakepapir. ha i kakerøra, sett inn i forvarma ovn på 160 C. steikes på nederste rille i ca. 8 min, 2 min lengre utan varmluft. ta ut kaka og skjer laus frå kanten. 4 ta alle ingediensane til glasuren opp i ein kjele og varm opp til alt er smelta. avkjøl til blandinga byrja å tjukne. ta kaka ut av forma og legg den opp ned på eit fat. smør utover glasuren og sett i kjøleskap. 5 når kaka er kald deles den opp i små biter. oppbevarast i tett boks, kan også frysast. 6 lag moltekrem av molter, fruktose og fløyte |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38. |