![]() |
Problemer med visavertifisering.
Prøver å kjøpe kosttilskudd via ketolyse.no men når jeg skal betale blir det plunder. Går greit helt til jeg kommer til bekreftelse. Der de ber om et sikkerhetskode og et passord. Hvor i huleste finner jeg det da? Fjonken er brunett til vanlig, men altså veldig blond når det gjelder sånt noe. Hjelp å få?
|
Sv: Problemer med visavertifisering.
Har du kort med bank id er det den sikkerhetskoden den vil ha.....
Om ikke fungerte det å høyreklikke og laste det i nytt vindu.... Om ikke det heller fungerer må du sende en mail, så ringer eller kontakter han som er webansvarlig deg :) |
Jeg har visakort med bankid, ja.. men det sikkerhetsnummeret det bes om. er det de tre siste siffrene som står i koden i signaturfeltet på kortet?
|
Sikkerhetskoden er de 3 siste sifrene av de 7 sifrene som står bak på kortet i underskriftsfeltet.
|
Sitat:
|
Ja, det er de 3 tal som står bag på kortet. Jeg har handlet to gange på www.ketolyse.no uten problemer.
|
Men hva med passord da. Har ikke det jeg.. tror eg:confused:
|
Passord....?? Den skjønner jeg ikke. Jeg har selv bestilt varer derfra flere ganger, men kan ikke huske at jeg måtte legge inn passord noen steder.
|
Står en linje under den linjen med sikkerhetskode. Jeg heller skjønner ittno av det. Men jeg kommer altså ingen vei uten passord ser det ut som.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41. |