![]() |
Eggeplomme på kanne?
PRIOR EGGEHVITE FLYTENDE 5 LITER
Kom over dette produktet her om dagen. 349,- kr for 5 liter pasteurisert eggehvite... Det må jo være det dummeste jeg har hørt på lenge. :eek: Dette er tilsvarende 150 eggehviter, altså over dobbelt pris av det jeg betaler for hele, ferske gårdsegg. Jeg tok meg friheten til å sende en e-post til butikken og spørre om det var noen mulighet for å få tak i eggeplomme på kanne også, så kan jeg blande dem og lage hele egg igjen. :rolleyes: Kanskje det til og med er mulig for meg å sende inn eggehvitene jeg ikke bruker, og få en slags pant på de? :rolleyes: Det er jo lov å prøve seg. Er spent på å se hva de sier. |
Sv: Eggeplomme på kanne?
Haha det kommer bare mer og mer idiotiske ting. Oppskåret sopp til over dobbel pris som for hele, pølser i SKIVER i små pakninger. Er virkelig folk så late at de ikke engang gidder å skille egg eller dele opp kjøtt og grønnsaker lenger? Eggehvite er jo greit det, om man bruker mye av det, men såå dyrt? Hehe genialt å sende mail for å spørre om eggeplommene så du kan lage hele egg igjen, fikk helt latterkrampe da jeg leste det. :lol:
|
Sitat:
Kanskje det er noe for de som spiser mye marengs. |
Sitat:
|
Når jeg spiste proteinpulver av eggeprotein, så sto det at en scoop var 30g protein og det tilsvarte ca 7 eggehviter. :)
|
Det produktet er nok ikke beregnet for vanlig husholding tror jeg. Eggehvite i dunk har restaurant- og storkjøkken-bransjen brukt i årevis. Så egentlig ikke noe nytt. På storkjøkken er slike produkter en velsingnelse. Tenk deg at du skal lage dessert til 2000 folk. Tenk deg så at du skal stå å skille rundt 2500-3000 egg for å få nok eggehvite. Da er det jammen enklere å ta et par tre dunker å hive oppi piska.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49. |