![]() |
Farris og Imsdal BRUS!
Jepp, nå har de komt som brus. Farris Pluss, og navnet på Imsdal husker jeg ikke. Men dette er juks. På flaska står der ganske så kryptisk: "tilsatt søtstoff (E950, E951)" - og hva blir det? Jo: Acesulfam-K og Aspartam. :mad: I tillegg står der "naturlig smak". :mad: :mad:
Jeg kjøpte en flaske Farris Pluss idag. Jeg kommer ikke til å kjøpe igjen. Verdens beste maskineri går ikke lengre best på Farris. :rolleyes: |
Sv: Farris og Imsdal BRUS!
er det den imsdal med smak du mener? det er bare smakstilsatt vann, ikke brus
men farris bris har kommet med sitron og melonsmak da den var ikkeså værst ;) |
Sitat:
Det blir vel ikke akkurat bedre av at de tilsetter kunstige søtningsstoffer. Når skal de begynne med Stevia? :) Jeg tror jeg holder meg til vann jeg. Det smaker best. |
Sitat:
Farris Bris synes jeg er kjempegod, akkurat passe. Et bedre alternativ til brus. :) Rent vann er best ;) |
Jeg føler meg engentlig ganske snytt, så jeg har sendt mail til Ringnes:
Sitat:
|
Takk for opplysningene, selv foretrekker jeg blå farris, syns den hjelper mot hodepine.
|
Hvilke smaker er det på Imsdalene nå? Jeg er bare nysgjerrig altså, har bare sett dem på tv-reklame, og der er det en rosa og en grønn.
|
Den grønne er ingefær og pære, den andre vet jeg ikke.
|
tror den rosa er solbær og solhatt...
|
Det var da noen merkelige smaker. Er de gode?
|
Sitat:
|
jeg fikk begge imsdalene me smak, som overraskelse fra sambo.
jeg syntes reklamen så litt spennende, og da gikk han rett i butikken og kjøpte. jeg smakte den solbær og ginseng. an vakke så god. smakte kunstig. |
Sitat:
|
ja eg og. men eg måtte jo smake på de, siden eg fikk de av sambo..
:o |
Sitat:
|
jeg håper du ikke har rett jeff, for jeg er ikke noe glad i vann, og pæreis er godt! dette kan bli dyrt! jeg har nemlig ikke noe stort problem med kunstigtilsettning :p
|
Sitat:
jaja slipper i allefall sukret fra den isen da... |
de har ikke sluttet å lage den tror jeg.. http://www.isbjorn-is.no/bildekatalo...500PEREIS2.jpg
de har den her i bergen.. men Isbjørn is har mista litt marked etter hvert.. |
Sitat:
|
Diplom-is må det være. :ja:
|
denne er KJEMPE god.. samme med cola isen..
|
|
nei nei nei.. men det var ikke det det var snakk om her :p her snakka vi om pære is :p (men isbjørn is har jo lindberg isen og andre gode sukkkerfrie iser)
|
savner pæreis *sukk*
men kanskje like greit at den ikke finnes lengre...Jeg har vært mye plaget med magen opp gjennom tiden, og har til tider levd på pæreis |
smakte på imstalen i dag.. god :ja: kjente litt aspartam smaken.. men det gikk greit.. kan jeg regne denne med i vannbeholdningen eller binder den vann som brus?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39. |